Klacht: afgeven aan buren

op 25 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket is afgegeven bij buren op een andere etage.
ben ik niet blij mee want het briefje lag in de brieven bus en dat is onderaan de flat.
Ik ben invalide en kom weinig in mijn brievenbus,moet nu voor mij pakje 7 etage naar beneden ,naar mensen die mij geheel vreemd zijn.Van de 2E keer aanbieden hebben weinig bezorgen blijkbaar geen weet.
net huis code is KG48650188.
Zelf woon ik op Eksterlaan 672 3136sr en het is afgegeven op482

Gewenste Oplossing:

Bezorger op wijzen dat het wel bij mijn naaste buren evt afgeven kan worden.Lukt dat niet dan voor de tweede keer aanbieden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 juli 2016 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw de Zeeuw,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket bij de buren op een andere etage is bezorgd. Ik kan me goed voorstellen dat u dit erg vervelend vindt, mijn excuses voor het ongemak!

Ik zie dat uw pakket een standaard zending is. Deze mag altijd bij de buren worden bezorgd. Dit kan bij de naaste buren, maar het mag ook bij de buren aan het einde van de straat of op een andere etage. Ik begrijp dat dit erg vervelend voor u moet zijn, maar de bezorger heeft correct gehandeld.

Ik ga er van uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 27 juli 2016 om 06:37 geantwoord

Laat ik nu denken dat het regel is dat een pakket 2x aangeboden word.
Het pakket had een behoorlijke waarde.Nu was het pakket bij keurige mensen afgeleverd.Maar het zou zo maar kunnen dat ik aan de deur kom en ze geven het pakket niet af ,of zeggen we hebben geen pakket van u.Wat dan moet ik daarvoor mijn rechtsbijstand verzekering in schakelen.Was altijd heel tevreden over Post Nl .Bestel veel online ivm invaliditeit.Maar het vertrouwen in post nl is weg.Ook eenzijdig de regels veranderen is niet netjes.

Alle klachten die gemeld zijn door helaas het is wel die van mij