Klacht: afgesproken tijd bezorging

op 16 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het laatste jaar veel problemen met het bezorgen van pakketjes door Post.nl
1: uw pakketje wordt zaterdag bezorgd, dinsdag pas ontvangen
2: Wij bezorgen uw pakketje tussen 13.00 en 17.00, online de tijd veranderd, kosten 1,95. Kom thuis om 15.00, kaart in de bus dat ze langs zijn geweest, morgen komen ze weer.
3: vandaag, uw pakketje wordt bezorgd tussen 12.00 en 14.00, werd pas bezorgd om 16.20 uur.
Dit hield in dat ik de hele dag aan huis gebonden ben geweest. Als fulltime werkende vrouw kan ik mijn tijd wel beter gebruiken. Het zou fijn zijn als hier een verbetering in komt.

Gewenste Oplossing:

bezorgen in de opgegeven tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 augustus 2017 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Groen,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de zendingen die u verwacht niet op de aangegeven tijdstippen bezorgd worden.

Ik begrijp dat dit erg frustrerend is als u op een pakket wacht en dat die later wordt bezorgd dan staat aangegeven. Echter zijn de tijden die we aangeven altijd een indicatie en kunnen door omstandigheden altijd eerder of later zijn. Mocht de bezorger altijd standaard te laat zijn dan zal dit automatisch worden aangepast in de track en trace.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door zeegroentje