Klacht: afgesloten ondanks betaling

op 03 november 2011 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

door een kennelijk niet gelukte incasso waren er 2 facturen bij Simpel nog niet betaald. Samen goed voor € 12,-
Gisteren heb ik hier een SMS over ontvangen, Tekst: “Beste klant, Factuur xxxxxxxx van September is niet betaald. Als betaling niet binnen 24 uur ontvangen is, wordt uw mobiele nummer afgesloten. Simpel”
Net die 12 Euro overgemaakt en de klantenservice gebeld met de vraag aflsuiting te annuleren da betaling binnen 24 uur gedaan is. Antwoord:”afsluiting kan niet voorkomen worden da de verwerking bij ons (Simpel) minimaal 5 dagen duurt.” ik ben niet bereid extra kosten voor weer aansluiten ter hoogte van € 15,- te betalen da ik niet de kans gekregen heb afsluiting te voorkomen.

geen afsluiting en al helemaal geen extra kosten!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 11 november 2011 om 11:40 geantwoord

Klant is door Simpel per email benaderd omtrent ingezonden klacht. Hierop hebben wij helaas geen reactie mogen ontvangen.
Wij gaan er daarmee vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht dat niet het geval zijn kunt u mij rechtstreeks per email benaderen, dan ben ik u graag zo spoedig mogelijk verder van dienst.

Anna van Dijck
anna@simpel.nl

Heeft op 12 november 2011 om 11:46 geantwoord

mijn klaacht is goed opgelost door het feit dat de aangekondigde afsluiting niet doorgevoerd is. Helaas had ik niet eerder de gelegenheid mijn feedback te geven, daarvoor mijn excuses

Alle klachten die gemeld zijn door boosabum