Klacht: Afgeleverd maar niets ontvangen

op 14 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zat om het half uur te kijken naar men e-mail waar ik me’n pakketje kan volgen via DHLparcel track and tracé, via die link. even later komt er te staan dat mijn zending is geleverd, terwijl dat DHL niet langs is geweest. Heb ook geen post gehad. Ben ook gewoon de hele dag thuis gebleven voor mijn pakket.

Wanneer ik men bestelling zo snel mogelijk krijg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze per 4 juli sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag voor 4 juli uw reactie. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Raffaele namens het webcare team van DHL Parcel

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 juli 2016 om 08:37 geantwoord

Goedendag,
Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen. We gaan er vanuit dat deze klacht inmiddels dan al is afgehandeld of langs een andere weg voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij deze de klacht hier op de website.
Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Zeed1