Klacht: afdeling backline mevrouw klopper

op 30 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik zou op 27 mei een pakketje ontvangen van vente excusive tussen 9 en 18 uur niemand was geweest heb meteen contakt genomen met de afzender en die zou er achter na gaan na een paar dagen laten vernomen te hebben dat het pakket wel afgeleverd was maar om 20 uur getekend door iemand anders heb ik Contact genomen met dhl zelf die vertelde mij dat er een onderzoek zou komen en ze de bezorger zonder gaan vragen over het pakket. later gesproken met rosita klopper van afdeling backline die aangeeft dat het pakket zo te zien aan de naam en handtekening van wie het ondertekend is niet met die van mij overeenkomt.dus vermoedelijk verkeerd bezorgd en dat is wat ze ook aan de afzender zou hebben doorgegeven. nu geeft de afzender aan dat dhl zegt dat het pakketje wel goed is afgeleverd bij mij. wat dus niet zo is. als ik rosita weer bel geeft ze de schult aan vente excusive dat hun liegen en gwn hun verantwoordelijkheid niet willen nemen om het of opnieuw te verzenden of me geld te retourneren , nu heeft vente excusive met haar contakt gezocht en ze willen hun gwn niet met haar doorverbinden van de klantenservice van dhl. het enige wat ik heb gevraagd aan rosita is een mailtje waarin staat dat indd het pakket is zoekgeraakt of verkeerd os bezorgd zodat ik me geld kan terug krijgen van de afzender maar dat weigerde ze te doen. en legt de verantwoordelijkheid bij de verzender. terwijl het dhl is die dat pakketje had en 1 van dhl zijn bezorgers dat pakketje niet bij de ontvanger heeft afgeleverd

als dit ik een mailtje kan krijgen met daarin wat er presies is gebeurt en wat rosita aan mij heeft gezegt dat de afzender een claim kan indienen als dat zo is wat is er dan zo moeilijk aan om mij even dat op de mail te zetten als bevestiging

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:07 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door pvangrondelle