Klacht: afbetaling van 90361679

op 19 februari 2018 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 19 februari 2018 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Zoals telefonisch besproken is de order inmiddels volledig gesloten. Je zal geen verdere berichtgeving ontvangen omtrent deze factuur.

Indien je nog vragen hebt kan je altijd contact opnemen via 00324141473 of via info@billink.nl

Wij hopen dat de klacht hierbij is afgehandeld en dat wij een passende oplossing hebben geboden.

Met vriendelijke groet,
Team Billink.

Alle klachten die gemeld zijn door bennyke