Klacht: Afapraken niet nakomen

op 07 augustus 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn dochter koopt een flat in Zutphen waar een huurboiler in zit. Feenstra heeft deze geleverd met een onderhoudscontract. Mijn dochter komt we achter dat de boiler weinig warm water geeft. 2 liter per minuut. Tijdens het bezoek van de monteur komen we tot de conclusie dat we een andere boiler willen hebben. De monteur belt met de juiste afdeling en al snel blijkt dat we andere boiler nodig en dat Feenstra die kan leveren. Het maandbedrag is zelfs iets minder dan de huidige boiler. De gegevens worden op zijn ipad ingevoerd. Mijn dochter zou zeer snel een offerte krijgen die zij moet tekenen zodat het snel afgehandeld kan worden. Om een lang verhaal kort te maken: de offerte komt niet, telefonisch is Feenstra zeer slecht bereikbaar, men gaat het uitzoeken, we worden meerdere malen niet teruggebeld. Uiteindelijk belt Feenstra terug, maar weten ze niet meer welke monteur er geweest is en ook niet met wie hij gesproken heeft. En ze willen wel een nieuwe boiler leveren, die oude willen ze ook wel ophalen, maar de termijnbedragen van de oude boiler en de nieuwe moeten betaald worden. Kortom is dit voor ons een slecht voorstel. Dit hadden ze ook gelijk kunnen melden en ons niet 3 weken lang laten bellen en laten wachten op antwoord.

We zijn tevreden als de huidige boiler wordt omgeruild voor een ander type boiler zoals in eerste instantie was toegezegd. Dat dit wat kosten met zich meebrengt kunnen wij ons voorstellen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MarcelBirgit