Klacht: Aegon (sprintplan) bevestigt dat de mensheid verrot is

op 21 oktober 2011 over Aegon in de categorie Verzekering

Het Sprintplan is een kansloos aandelenleaseproduct, waarmee circa 120.000 consumenten een financiële schade opliepen.
Aegon heeft zo een 700 miljoen euro’s winst geboekt over dit te smerig voor woorden product.

De “rechtszaak” via consument vereniging en geldzaken is nu op zijn minst 7 jaar aan de gang (sprintplanclaim.nl)
Het is aangetoond dat er o.a. misleiding in het spel is, verschillende gedupeerden zijn al terugbetaald , maar het grootste gedeelte wacht maar en wacht maar en wacht maar.

De staat helpt zo een oplichters club nog, dat kan toch allemaal maar in nederland = smerig hufterland / bloedzuigland /graailand.

Toen ik de mens leerde kennen ging ik nog veel meer van dieren houden.

De mens op aarde = de grootste fout ooit !

Klasse bij mensen is wel heel ver te zoeken.

Eerder is deze klacht geplaatst en de respons was: een standaard coulance regeling brief waar ze 6 weken over hebben gedaan. Hierin wordt mij gevraagd om de situatie van 13 jaar geleden aan te tonen nav een 6 tal bewijsstukken. Het is weer eens omgekeerde wereld, de boevenbende aegon zou eens flink met de billen bloot moeten ! ! !

Klant is koning en deze zegt: binnen 5 weken € 4800,- + 6 % rente retour op ThemaCadeaus 679294805

Bericht van cvelde

6 jaren geleden - Ja ik ben ook opgelicht voor toen 9000gld ik heb er toen hard voor moeten werken Ze moeten eindelijk een keer hun menselijke kant laten zien en betalen!!!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ThemaCadeaus