Klacht: adressering

op 21 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds enige tijd wordt de post (ook post die wij al 30 jaar op dit adres krijgen) blijkbaar heen en weer gestuurd met een Herstel/retour stikker erop. Hierdoor krijgen we de post soms enkele dagen later dan gebruikelijk.
Op deze stikker staat 9 van de 10 gevallen de “fout” gecorrigeerd met dezelfde waarde als de fout. b.v. huisnr op adressering “39”, wordt gecorrigeerd in “39”, of juiste postcode gecorrigeerd in juiste postcode etc.. Ik heb de angst dat er mischien poststukken niet aankomen, door dit heen en weer gestuur. Klacht indienen bij Post NL lukt niet

Gewenste Oplossing:

Als we de post weer op een normale manier krijgen op de normale tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 september 2017 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Nijholt,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u steeds post ontvangt met een herstelsticker die niet nodig is.

Ik begrijp dat het niet fijn is als er steeds een sticker op de envelop zit. De reden hiervan komt omdat de sorteermachine het adres op de een of andere manier niet kan lezen. Daarom wordt er een sticker op geplakt zodat het wel mogelijk is.
Er kan hier verder geen melding voor worden aangemaakt omdat dit moet gebeuren om de brieven te bezorgen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 21 september 2017 om 13:14 geantwoord

Sommige poststukken komen al jaren goed en zonder problemen aankomen. Nu komen ze later, en in het geval van de tv gids te laat.

Alle klachten die gemeld zijn door Nico Nijholt