Klacht: Adresgegevens onjuist

op 14 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag verwachtte ik een pakket dat afgeleverd zou worden tussen 8:00 en 18:00. Ik heb af en toe de track and trace bekeken om te kijken of het al bijna zo ver was. Plotseling zie ik dat de status van mijn pakket is veranderd in. ‘ adresgegevens onjuist, pakket wordt terug gestuurd naar verzender ‘ en ik lees af dat het pakket terug onderweg is naar het sorteercentrum.

De factuur van het bijbehorende pakket heb ik bekeken, en het adres klopt gewoon, hier zitten geen fouten in. Het adres staat gewoon op de kaart en in elk navigatiesysteem dus ik snap niet waarom de bezorger het pakket terug stuurt.

Als mijn pakket alsnog wordt afgeleverd op het opgegeven adres,
of bij een afleverpunt.

Ook als het opnieuw verzenden naar mijn adres wordt vergoed want deze fout is buiten mijn schuld om.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 september 2017 om 14:44 geantwoord

Goedendag,

Ik durf niet goed te zeggen wat het probleem is van het adres in een situatie als deze. Ik ga ervan uit dat wellicht het label beschadigd kan zijn geraakt, waardoor het adres niet volledig meer zichtbaar is geweest, maar dat is een aanname. Ik ga hier intern een melding van maken, richting de bezorger toe. Ik zal u wel moeten verzoeken dit ook te melden bij de verzender, deze kan de zending opnieuw bij u aanbieden. Sorry voor het ongemak

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door tberkman1