Klacht: Adres zou niet kloppen…

op 08 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Doordat volgens DHL mijn adres onjuist zou zijn, kan er niet bezorgd worden. Het adres Is echter wel correct.
Gevolg: pakketje zou van Amsterdam inmiddels teruggestuurd zijn naar Köln volgens de track&trace status terwijl vandaag geleverd moet worden…

Gewenste Oplossing:

Graag mijn pakketje zsm leveren. Heb de inhoud nodig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 oktober 2016 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig om te horen dat uw zending retour afzender is gestuurd. Volgens onze gegevens is uw zending vanuit de Deutsche Post in Nederland overgedragen aan een andere bezorgdienst. Uw zending wordt dus niet geleverd door DHL. Helaas kan ik u om deze reden niet verder informeren over uw zending. Graag wil ik u adviseren contact op te nemen met de verzender van uw pakket. Zij kunnen u adviseren welke bezorgdienst uw zending in Nederland in ontvangst heeft genomen.

Onze excuses dat wij van DHL u niet verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Mo020