Klacht: Adres zou niet kloppen

op 08 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eergister een bestelling geplaatst bij BCC en zou vandaag via DHL geleverd moeten worden tussen 10:00 uur en 15:00 uur. Helaas klopte het bij de track en trace al niet en stond er de gehele dag dat deze gesorteert werdt.

Na meerdere malen de klantenservice van DHL gesproken te hebben kreeg ik steeds te horen dat het gewoon bezorgd zou worden.

Helaas op het einde van de middag keek ik weer op mijn track en trace en stond er dat mijn adres gegevens niet zouden kloppen en het pakket retour verzender zou gaan.

DHL klantenservice weer gesproken en het fijne hiervan is dat ik een hele dag aan het lijntje gehouden wordt, geen pakket heb uiteindelijk en ik zelf mag gaan bellen met de verzender. Tot slot kom ik er achter dat als het retour is ik mijn geld terug krijg en opnieuw moet bestellen alleen het niet meer op voorraad is.

Gewenste Oplossing:

Als DHL geleverd had was ik tevreden. Nu ben ik straks weer een paar dagen verder en met een beetje pech maanden aangezien het product niet meer op voorraad is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juni 2021 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw adres wel klopt. Ik heb dit voor u nagekeken en ben er bang voor dat de bezorger een fout heeft gemaakt waardoor uw pakket retour afzender is gestuurd. De adres gegevens die kloppen namelijk wel. Uw pakket zit al wel in het retourproces, deze kan ik niet onderbreken. U kunt het beste contact opnemen met de verzender van het pakket voor het maken van een nieuw bezorgafspraak. Mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Ashna
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Geirriteerd Persoon