Klacht: Adres onjuist gecorrigeerd

ThedovdPloeg op 22 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gaat om zending een bestelling. Op de track and trace lees ik dat het adres plots verkerd gecorrigeerd door de manager? Het moet toch echt 3a.076 zijn en niet 3A.07. Ik kan geen nieuwe afspraak maken voor bezorgen bij de track and trace.
DHL chats verwijzen mij door naar de verzender???

Waarom wordt een adres zomaar verkeerd gewijzigd? Als bonus is het daarna ook nog eens verkeerd gesorteerd.

Wat is dit voor klantenservice? Wat moet de verzender hier nu weer mee?

Als het pakket naar het juist adres gaat en ik eindelijk contact krijg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het adres niet klopt en dat het pakket ook verkeerd is gesorteerd. Ik kijk graag met u mee. Heeft u daarom het zendingsnummer voor mij? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Sam DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht ThedovdPloeg

1 jaar geleden - Betreft JVGL05958590317027697417

DHL

Heeft op 22 februari 2021 om 11:16 geantwoord

Goedendag,

Ik heb de zending voor u bekeken en ik zie dat er een adrescorrectie door lijkt te zijn gekomen naar Mrg. Aengenentlaan 3 A.07 2651GB in Warmond. Mijn advies is om de tijd die er voor het herstellen van een sorteerfout (2 werkdagen) staat in deze situatie even af the wachten.

Mike

ThedovdPloeg

Heeft op 22 februari 2021 om 11:49 geantwoord

Goedemorgen,

Dat zag ik inderdaad, dat is het verkeerde adres.
Het moet zijn Mgr. Aengenentlaan 3 a.076
2361GB Warmond.

Dus wordt dit hersteld?

Reactie van de melder van de klacht ThedovdPloeg

1 jaar geleden - Goedemorgen, Dat zag ik inderdaad, dat is het verkeerde adres. Het moet zijn Mgr. Aengenentlaan 3 a.076 2361GB Warmond. Dus wordt dit hersteld?

Alle klachten die gemeld zijn door ThedovdPloeg