Klacht: Adres onjuist, en bezorger wordt fysiek

Product op 25 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket bij een particulier besteld, maar om onverklaarbare reden is het adres onjuist ingevuld.
Ik kwam er vandaag op tijd achter, en besloot later naar het adres toe te rijden.

Daar aangekomen, was de bezorger net aanwezig.
Ik heb hem geprobeerd uit te leggen wat er aan de hand was, en gevraagd of hij naar de naam en het adres op het pakje wilde kijken.
Dit weigerde hij, en zei dat dit onmogelijk was (ik had de mail op dat moment in mijn hand).
Ik heb geprobeerd het hem te laten zien, door mijn pakket proberen te pakken, maar toen heeft de bezorger mij in de wurggreep genomen en het huis ingetrokken. Gelukkig was mijn moeder erbij, en die heeft hem weten los te rukken. Mijn bril is bij de schermutseling kapot gegaan, en heb een grote bult in mijn nek waardoor ik (nu nog) moeite heb met ademen.

Inmiddels is bij de track-en-trace te vinden dat de bezorging is verhinderd…

Ik wil mijn pakket, en een schadevergoeding.
Eigenlijk wil ik ook ontslag voor deze zeer agressieve chauffeur!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van

1 jaar geleden -

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag. Wat ontzettend vervelend dat dit zo verlopen is. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak. In geval van een onjuist adres, mag de bezorger het pakket niet zomaar meegeven aan iemand anders. Dit dient dan mee te worden gegeven aan de personen op het opgegeven adres. Vandaar dat de bezorger dit waarschijnlijk niet aan u heeft mee willen geven. Echter is het totaal niet de bedoeling dat hierdoor een ruzie of fysiek contact ontstaat. Ik pak dit dan ook graag verder op voor u. Kunt u mij het zendingsnummer van uw pakket toesturen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Emiel Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Product

1 jaar geleden - JVGLOTC0032028614

DHL

Heeft op 25 februari 2021 om 12:43 geantwoord

Goedemiddag,

Indien een zending naar een onjuist adres is verstuurd, zult u dit moeten melden bij uw verzender. Een pakket dat naar een verkeerd adres is verstuurd wordt door ons retour gestuurd naar de verzender. Dit voorval zal via de CityHub afgehandeld moeten worden. Het voorval is bij hen uiteraard bekend, waar nodig zullen zij dit via de politie afhandelen. Wij kunnen u hier vanuit de klantenservice helaas niet verder mee helpen.

Hoogachtend,

Wendy
Webcare DHL Parcel

Product

Heeft op 26 februari 2021 om 07:34 geantwoord

Waarom akkoord gaan? Ik heb nog niets!
Geen pakket, geen schadevergoeding (dat betaalt de politie niet), en een antwoord waar je niets mee kan! Als deze bezorger normaal gehandeld had, had dit allemaal niet nodig gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door Product