Klacht: Adres gesloten?

op 28 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens DHL was het adres gesloten, maar wij waren expres de hele dag thuis gebleven om het pakket in ontvangst te nemen. Er lag geen brief dat we niet thuis waren en het pakket is ook niet bij de buren afgeleverd. Het lijkt er op dat DHL op het verkeerde adres is geweest.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als DHL morgen ochtend het pakket alsnog komt langsbrengen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enorm vervelend dat u thuis hebt gewacht op uw pakket, en dat de chauffeur vervolgens een niet thuis melding maakt! Ik zal hier melding van maken bij het depot, want uiteraard is dit niet de manier van bezorgen.

Volgens mijn gegevens is uw pakket gisteren bij u afgeleverd.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke Dongelmans