Klacht: Adres gegevens onjuist??

op 21 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een bestelling van 3 artikelen bij nelly gedaan, vervolgens zag ik bij de verzend bevestiging dat mijn bestelling in 2e was gesplitst. Deel 1 met de 2 artikelen zijn gisteren bezorgt en vandaag zou deel 2 komen. Dus ik zit netjes thuis te wachten tot ik vervolgens de track&trace bekijk waarbij ik de volgende melding zie ”Adresgegevens onjuist, neem contact op met de verzender”. Dit lijkt me een beetje raar aangezien gisteren deel 1 gewoon prima verzonden is? Vervolgens bel ik de dhl voor een oplossing en vertellen zij mij dat de melding zo’n 165m van mijn huis is gedaan, dus oftewel de leuke man heeft niet eens de moeite genomen om mijn straat in te rijden.. verder wilde ze ook niet echt meewerken met een oplossing en was het enige dat het pakket retour verzonden ging worden. Heel fijn wanneer je bijna op vakantie gaat en er dus met smart op zat te wachten…

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakket morgen bezorgt zou worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 juli 2017 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw adres gegevens zie ik inderdaad een zending die een adres onjuist melding heeft gekregen. Dit is een foutieve melding geweest want enige tijd later is de bezorger alsnog bij u langs geweest. Echter is er op dat moment niemand thuis aangetroffen. De volgende dag is de zending alsnog afgeleverd.

Excuses voor de foutieve melding die is gedaan.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door TTenthof