Klacht: [email protected]

op 26 mei 2020 over Artencraft in de categorie Fotoservice

Op 13-5 wide monitor besteld. Volgens de vervoerder zijn mail zou deze op 14-05 tussen 08.00 -18.00 geleverd worden. Pas 15-5 werd aangegeven dat het 18-5 zou worden. Op 18-5 kwam ik er achter dat het geen 47 inch beeldscherm was en gebeld met de helpdesk van Art Craft. Die gaf aan de zending te weigeren en dan zou er spoedig een credit factuur volgen en het geld worden teruggeboekt.
Na 18-5 heb ik niets meer vernomen. Bellen is een drama, want 45 minuten aan de lijn is me al 2 keer overkomen en er neemt niemand op!

(op18-5 bij Coolblue een juist scherm besteld, dinsdag 19-5 geleverd. kabeltje wat niet goed was teruggestuurd en woensdag 20-5 mij geld terug. Het kan dus wel in Corona tijd. Direct iemand aan de lijn en gelijk opgelost. )

creditfactuur en geld retour, waarom moet ik daar nu al langer dan 1 week op wachten. Geen ENKELE reactie

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Artencraft

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Artencraft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mommj