Klacht: admin fout na aankoop oudejaars loten

op 31 januari 2011 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Enkele weken geleden heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van de Staatsloterij, waarin ik aangaf betaald te hebben voor een halve straat Oudejaarsloterij t.v.w. €150.- , terwijl ik maar één heel lot heb gekregen t.v.w. €30.-

De medewerkster van de klantenservice gaf aan de betaling niet te kunnen vinden en verzocht mij een overzicht van de afschrijving te sturen via klantenservice@staatsloterij.nl
Dit heb ik gedaan, vervolgens hoorde ik hier niets meer van en heb ik zelf opnieuw telefonisch contact opgenomen. In dit gesprek met de klantenservice werd mij verteld dat ik een print screen moest maken. Deze print screen heb ik opgestuurd. Het is inmiddels 31 januari en er is nog geen reactie van de Staatsloterij en dus ook nog geen oplossing!

Gewenste oplossing

Allereerst een reactie; met daarin een goed voorstel tot tegemoetkoming.

Bericht van Staatsloterij

7 jaren geleden - Geachte klant, als uw klacht nog niet is opgelost, zou u dan contact met ons willen opnemen via tel.nr. 0900-3004060 (10ct/min) zodat we u alsnog kunnen helpen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 05 januari 2012 om 10:41 geantwoord

Reactie verstuurd naar klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Robert123