Klacht: Adecco trekt eigen conclusies

op 05 oktober 2011 over Adecco in de categorie Uitzendbureaus

Mijn dochter heeft een acute blindendarm onststeking gekregen, s’ochtends om half 7 zijn we naar de SEH gereden en vanuit daar werd ze direct doorverwezen naar de operatietafel. Niet in staat om vóór 9 uur me afwezig te melden omdat ik bij mijn kind in de buurt was. Na de operatie direct de teamleider van mijn werk gebeld, geen gehoor.. De afspraak was dat ik zo zorgverlof kon krijgen, en daarvoor het uitzendbureau niet hoefde te bellen. Uiteindelijk toch Adecco gebeld omdat ik niets kon doorgeven aan de TL. Belde met beltegoedkaart waar iets van 1 eiro nog opstond. Mijn verhaal voor de helft uitgelegd aan intercedent (ziekenhuisverhaal), verbreekt plotklaps de verbinding. Beltegoed op.. Ik verwacht van Adecco dat ze me terug belden, maar helaas.. De intercedent ging op zoek naar de TL voor overleg. Conclusie: ontslag. En dat terwijl ik niet heb kunnen mededelen dat ik WEL de TL heb proberen te bereiken, maar die namen niet op!
TYja, nu is mijn vraag, is mijn ontslag nu gegrond?

Een goede en harde waarschuwing voor de desbetreffende intercedent, ze heeft té snel een conlusie getrokken en dat terwijl ik me 110% inzette voor het bedrijf.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adecco in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adecco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adecco

Heeft op 14 augustus 2012 om 14:20 geantwoord

Geachte mevrouw,

Wij zijn op dit moment bezig met een opschoning van de meldingen op klacht.nl.
Er is intern aandacht geweest voor uw melding en wij bieden excuses aan voor de gang van zaken.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag via quality@adecco.nl

Adecco Group Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door linda050