Klacht: Addressee not available – Addressee advised to pick up the item AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS

op 22 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Blijkbaar staat dit Addressee not available – Addressee advised to pick up the item
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS

bij een van een traceer site die mij een code gaf. I kheb een pakket uit de VS besteld en dit was het eerste site

en dus ik klikte op de link van CY026821961US.

en dan staat er – Addressee not available – Addressee advised to pick up the item
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS

maar daar boven staat Delivered
NETHERLANDS
Your item was delivered in NETHERLANDS at 11:36 am on February 8, 2018. Ookal heb ik niks uitvangen? Ik heb mij adress goed ingevoerd

Betekend dat mijn post hier is, komt dat morgen of in de loop van de week? Of hoe werkt het

Met vriendelijk groet,
Daisy

Als ik mijn pakket krijg, koste me best veel

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Laduch, Ik zie dat u Inmiddels uw pakket ontvangen heeft. Pakketten uit het buitenland waar inklaringskosten over moeten worden betaald gaan rechtstreeks naar een afhaallocatie. Hierover zou u een notificatie moeten hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, kan ik hier melding van maken voor u. Deze hoort u namelijk altijd te ontvangen wanneer een pakket beschikbaar is. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog willen dat ik een melding maak hoor ik graag van u. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Laduch, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

4 maanden geleden -

Heeft op 23 februari 2018 om 09:11 geantwoord

Geachte mevrouw Laduch,

Alle klachten die gemeld zijn door daisyxxx