Klacht: AD-card musical Wicked

op 01 november 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

– constante foutmelding op de site
– telefoon wordt niet beantwoord – 1/2 uur gewacht toen opgehangen 45cpm
– telefoonnummer doorgegeven – er wordt niet terug gebeld

Gewenste Oplossing:

Twee kaartjes voor Wicked op 27-11 14:00

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 06 augustus 2012 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Destijds is er een boeking voor u gemaakt voor Wicked. Daarom wordt uw klacht nu gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door maridoro