Klacht: Activitiekosten gerekend telfort!

op 14 december 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toen ik het abonnement (telfort thuis) afsloot waren er geen activatiekosten, nou krijg ik mijn eerste factuur met activatiekosten. Nou heb ik eerst goed research gedaan naar welke provider ik zou gaan en zag dat telfort goed uit de bus kwam en geen activatiekosten rekende op dat heb ik geselecteerd! Nu mijnbouw eerste factuur al zo hoog is heb ik helemaal geen vertrouwen meer in deze provider, als ik ze dan bel wordt ik afgewimpeld.

Gewenste Oplossing:

Activitiekosten weghalen want deze ga ik niet betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zakaria Ait El Hadj