Klacht: Onbeschoft behandeld

Jarenlange Trouwe Klant op 09 mei 2025 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist heb ik gebeld over een gisteren bestelde en betaalde smartwatch omdat ik geen ontvangstbevestiging heb gekregen. Ik heb een screenshot: “betaling geslaagd”. Hij kan de betaling niet vinden. Ik gaf aan dat dit bij mij soms ook pas na één of twee dagen zichtbaar is.
Medewerker zegt dat ik het opnieuw moet bestellen en betalen. Op mijn vraag of ik mijn geld terugkrijg als ik dubbel betaald blijk te hebben weigert hij antwoord te geven. “Dan kun je het op eigen kosten terugsturen”. Dit is geen antwoord op mijn vraag. Hij blijft geïrriteerd hetzelfde herhalen zonder antwoord te geven. “Als het niet betaald is . . .” Mijn vraag gaat over als het WEL betaald is en ook nog dubbel als ik doe wat hij vraagt. Hij gooit de hoorn erop!

Gewenste Oplossing:

- De medewerker aanspreken op zijn gedrag.
- Alsnog antwoord geven op mijn vraag en de zaak oplossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jarenlange Trouwe Klant