Klacht: Action Hellevoetsluis Klacht over racistische medewerkster

op 01 december 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Eerder een klacht gemaild naar het hoofdkantoor en op deze site. Krijg ik als reactie dat ik hen rechtstreeks moet benaderen. Heb ik ook gedaan, maar krijg geen gehoor. Zoals ik kan opmaken zijn er meerdere klachten over de Action in Hellevoetsluis.

Wellicht moeten ze alle medewerkers daar nader onder de loep nemen?

En als ze aangegeven dat men hen rechtstreeks moet benaderen met klachten zou het wel zo netjes zijn op daar een reactie op te geven.

Een reactie op mijn vorige klacht (zowel ingediend via de action website als op deze website

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

5 dagen geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lolawendy1987