Klacht: Actieve gasaansluiting verzegelen.

op 07 oktober 2016 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds 5 augustue 2016 een niewe woning en wil hier geen gas meer gebruikeb aangezien er blokverwarming is en er wordt gekookt op inductie. Nu heb ik gebeld om te vragen te verzegelen. Echter wordt er medegedeeld dat ik dan de volledige aansluiting moet laten verwijderen met een kostenplaatje van ruim €600,- totaal belachelijk natuurlijk. Op de vraag wat er gebeurde als ik dit niet wilde betalen was het antwoord dan gaat het naar de deurwaarder.

Gewenste Oplossing:

Simpelweg de gasaansluiting verzegelen en dit zonder extra kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liander nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 21 november 2016 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Krelkedam,

Op het moment dat een aansluiting voor lange tijd niet meer gebruikt wordt is verwijderen de mogelijkheid die we bieden. Hier zijn inderdaad kosten aan verbonden. Dit zijn de kosten die wij maken voor het verwijderen van een aansluiting. U kunt een verwijdering aanvragen via www.mijnaansluiting.nl. Wilt u meer informatie of telefonisch contact hierover? Neem dan contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 088 542 64 44.

Met vriendelijke groet,

Liander Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn De klerk