Klacht: ACTIERADIUS en ondersteuning

op 14 januari 2019 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Het probleem met de ondersteuning blijft aanhouden. Hoewel de DIAMANT_accu na een z.g. fabriekstest in orde is bevonden en op 8 Jan jl een monteur-aan-huis (Henk) een resetting van de software heeft uitgevoerd blijft de actieradius bedroevend laag. Nu slechts 65 km na VIER blokjes. Ter uwer informatie vermeld ik dat ik vnl. PAS EEN en versn. 1-5 gebruik. Van overbelasting van de accu is dus nauwelijks sprake. Het moge duidelijk zijn dat ik het advies van STELLA en met als gevolg daarvan de aanschaf van de SUPER DIAMANT-accu, betreur. Twee honderd euro voor niets uitgegeven. Op mijn verzoek om de accu om te ruilen voor de standaard Platina-accu is niet ingegaan. Ook mijn twijfel over de juiste keuze van een Stella e-bike blijft voorlopig bestaan. Op mijn vorige e-bike (een A-merk) heb ik ruim tevreden 23000!! kms gereden. De nieuwe STELLA tot nu toe ca 600km met weinig plezier. Hoe nu verder? Gaarne uw advies.

Als op ik op mijn fiets volledig kan vertrouwen. Door mijn handicap is een goedwerkde ondersteuning van groot belang. Een lege accu geeft een probleem.

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. H. Vrijmoed