Klacht: Actie Tablet bij aankoop van 1000,-

op 09 november 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Mijn moeder krijgt op de dag dat de folder op de mat valt. De spullen geleverd die ze had besteld. Dit is ter waarde van 2000,-. Dus na de winkel gegaan om te vragen of er een mogelijkheid was om toch in aanmerking te kunnen komen voor een tablet. De medewerker zegt dat er regels zijn en dat ze niets kunnen doen. Dus zeg ik nog. Als ik alles dat geleverd is retour breng dat ik mag tot 7 dagen na levering. En het dan opnieuw bestel. Heb ik wel recht op een Tablet. Nee wordt er gezegd want dan moet ik annuleringskosten betalen.
Dus later thuis een klacht ingediend bij Leenbakker zelf via de website. Het formulier dat erop staat werkt alleen niet. Dus het via een mailadres gedaan. Het hele verhaal uitgelegt en de andere klachten en problemen met medewerker verteldt. Nu krijg ik nog steeds nee te horen. Dit terwijl ik toch nooit annuleringskosten moet betalen als ik een product retour breng bij een winkel. Ik annuleer geen bestelling, dat is anders en dan heb annuleringskosten. Dus ik mag de artikelen retour brengen en dan opnieuw bestellen. Maar zij weten ook dat ik al die artikelen heb laten bezorgen omdat het niet in een auto past en die dus niet kan meenemen. En daar doen ze nu moeilijk over. Alleen met het bonnetje naar de winkel om het administratief te verwerken is niet genoeg. Artikelen moeten aanwezig zijn. Dit is toch zielig doen als je weet dat er net voor 2000,- aan artikelen zijn gekocht.
Vindt het gewoon schandalig en erg KLANTONTVRIENDELIJK gedrag. Had toch meer verwacht van deze organisatie.

Ik ben pas te vrede als ze een tablet geven en een oprecht excusses aanbieden.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door danny_gsxr