Klacht: Actie refund scheerapparaat Braun

op 08 augustus 2017 over HighCo DATA in de categorie Refund bedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens de Wehkamp en Braun zelf valt het gekochte scheerapparaat onder de refund actie. Kreeg nu een brief van High Co Data dat dit artikel er volgens de meegestuurde barcode er niet onder valt.
Klopt niet, er is geen andere barcode op de verpakking te vinden.

Braun Series 3 3050cc scheerapparaat + Clean & Charge station

Gewenste Oplossing:

Als het beloofde bedrag wordt overgemaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HighCo DATA over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HighCo DATA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat HighCo DATA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HighCo DATA

Heeft op 09 augustus 2017 om 07:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door JohnV75