Klacht: Actie? Mars

op 11 januari 2010 over Mars in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Omschrijving klacht

Ruim twee maanden geleden heb ik drie actieverpakkingen Maltesers gekocht. Met de drie “actiecodes” op de verpakkingen, mocht ik op de site van Maltesers (Mars) een DVD uitzoeken. Ruim twee maanden voor het verlopen van de actiedatum, mocht ik op genoemde site vernemen dat de actie was beeindigd (DVD’s waren op).
Op de site heb ik tot twee maal toe een klacht gedeponeerd. Reactie Mars: Op=OP. Volgens mij moet een bedrijf als Mars in staat zijn om een relatie te leggen tussen de actiezakken maltesers en het aantal beschikbare DVD’s.
Nog steeds liggen de “actieverpakkingen” in de winkels……

Gewenste oplossing

Hetgeen beloofd is: een DVD

Bericht van Mars

7 dagen geleden - Mars Nederland is sinds kort actief op Klacht.nl. Uw klacht is ouder dan 2 maanden. Waarschijnlijk is uw klacht al via een andere kanaal opgelost, derhalve sluiten we hierbij deze klacht. Mocht dit niet het geval zijn, dan zouden wij u willen vragen een email te sturen naar contact@nl.mars.com, zodat er alsnog een oplossing geboden kan worden.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Mars in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mars een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mars

Heeft op 29 november 2016 om 16:08 geantwoord

Bericht van Mars

5 uur geleden - Via uw reguliere mail hebben we zojuist een reactie op uw mail gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud1964