Klacht: Actie 2 gratis hoortoestellen en onterecht niet geholpen kunnen worden.

op 15 december 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Mijn vriend, 30 jaar, begint helaas heel snel slechthorend te worden en helaas is dit erfelijk en zal ook nooit meer beter worden. Wij zijn hiermee al bij de huisarts geweest en hadden ook meteen een afspraak gemaakt voor vorige week donderdag bij het specsavers filiaal in Doetinchem en afgelopen maandag bij de KNO arts. De afspraak bij specsavers voor een meting (+ aanmeting apparaat vanwege actie?) viel 4 dagen eerder dan bij de KNO vanwege de mooie actie van (bijna) gratis of zeker goedkoper in aanschaf zijnde hoortoestellen omdat mijn vriend zijn eigen risico van dit jaar al gebruikt had. Mijn eerste verbazing was dat mijn vriend na de meting naar huis is gestuurd met de boodschap dat hij niet verder geholpen kon worden. Wij schrokken dat het dan schijnbaar zo erg was dat wij bij een reguliere audicien niet terecht zouden kunnen. Wisten wij veel? Maar na afgelopen maandag ( 4 dagen later dan de afspraak bij specsavers ) bij de KNO arts te zijn geweest kregen wij te horen na hoormeting dat aanschaf van hoorapparaten wenselijk is en dit bij elke audicien mogelijk kan zijn en wij daar ook een verwijsbrief voor hebben meegekregen? Voelen ons nu dus gewoon weggestuurd bij specsavers!!! Als ze bedoelden dat wij niet verder geholpen konden worden zonder verwijzing moeten ze dit niet adverteren op de website dat ALLE klanten met een gehoorverlies van 35 dB of meer WEL geholpen kunnen worden zonder verwijzing. Mijn vriend zit aan de 60 dB verlies. Geprobeerd om namens mijn vriend contact te leggen met bellen naar de audicien in doetinchem. Zouden terug gebeld worden.. 1e keer mislukt na een aantal uur later wegens dat wij ook werk hebben en ook niet altijd bereikbaar kunnen zijn. Dan bellen we de 2e keer terug en dan leg je dat uit.. ja u wordt wel weer terug gebeld.. weer uren later en om dezelfde reden als de 1e keer niet kunnen opnemen. Volgende dag de voicemail op mijn vriend zijn telefoon afgeluisterd en dat mijn vriend, als hij het ergens niet mee eens is, maar moet langs komen in tijden dat normale mensen zoals mijn vriend, net als de audicien ook, moeten werken. Mijn vriend heeft nu een afspraak bij Hans Anders in doetinchem. Daar is mijn vriend wel welkom?, terwijl dat ook een reguliere audicien is. Met de actie van specsavers voelen wij ons dus in de boot genomen. En met de werkwijze ook, wij voelen ons weggestuurd wegens dat het misschien teveel werk is? En mijn kijk als 10 jaar trouwe klant bij specsavers is door dit alles ook wel een beetje veranderd. Ik was juist degene die reclame maakte voor specsavers bij bekenden, ook bij mijn vriend.

Wanneer ze hun misleidende tekst aanpassen op de website en tijd voor hun klanten maken. En misschien dit nog enigszins oplossen of compenseren. Al is mijn vriend hier nu erg koppig in en erg bezwaard over.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jessiecsonka1988@gmail.com