Klacht: achterstand van een niet bestaande rekening

op 01 december 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb contact gehad met iemand van de vroegtijdige achterstand en deze heeft mij aangeraden u te mailen.
Ik zou een rekening bij u hebben maar ik heb niets besteld. Wel heb ik een trui en een jeans terug gestuurd, de maten die ik had doorgegeven heb ik niet gekregen. De verkeerde maten zijn opgestuurd en die hen retour gedaan.
Dus ik heb niets bij u gekocht en ben dus ook niets aan u schuldig.
Graag wil ik weten waar die rekening van is en wat hier aan de hand is.

m.v.g.R.Bekkering

Gewenste Oplossing:

Als dit is opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 01 december 2016 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

OTTO heeft inmiddels via mail uitleg gegeven aan de klant over de openstaande rekening. De bestellingen zijn inderdaad door klant geretourneerd. Bij een zending die in zijn geheel geretourneerd wordt worden retourkosten in rekening gebracht. Het openstaand saldo is hierdoor ontstaan. Klant geeft echter aan dat de artikelen in de verkeerde maat geleverd waren. Daarom heeft OTTO alle kosten gecrediteerd op het OTTO-account. Hierdoor is er geen sprake meer van een openstaand saldo.

Met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door r.bekkering