Klacht: achterstand bij ggnincasso

op 24 oktober 2011 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

@GGNincasso stuurt je brieven hoe het er mee staat met de achterstand die je hebt staan en daar bij staat er een termijn binnen 5 dagen te betalen na 5 dagen sturen we het door naar de deurwaarder week later krijg je een brief dat we niks hebben gehoord dus het wordt door gestuurt naar de deurwaarder

ik heb met ggnincasso een betalings regeling getroffen en toch krijg je brieven met daar in deurwaarder dan bel je dan krijg je te horen ga maar naar je verzekeraar en zo en zo gaat het maar door van deur naar deur wordt je gestuurt en het bedrag wordt steeds hoger en hoger bij zorgverzekeraar heb ik een bedrag open staan van 1344,82 en bij ggnincasso een bedrag van 1,424,53 . dus ggnincasso zorgt gewoon voor schulden te krijgen

Gewenste Oplossing:

betalings regeling maar dat kennen hun niet.

die ik getroffen heb met hun .

daar proberen ze onder uit te komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 07 augustus 2012 om 09:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Sinds enige tijd staat op de site van GGN vermeld wat u kunt doen als u een klacht heeft of het inhoudelijk niet eens bent met een vordering:
https://www.ggn.nl/particulier/Uw-Situatie/U-heeft-een-klacht

Alle klachten die gemeld zijn door patrickmoses