Klacht: Achterspatbord nieuwe e-bike gescheurd

op 18 mei 2019 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

In januari 2019 nieuwe e-bike gekocht Gazelle type Groboble C7.
Al na enkele weken was het achterspatbord ter hoogte van de lesverlichting gescheurd. Via de verzekering en de dealer nieuw spatbord laten monteren.
Nu is het spatbord weer gescheurd. Dit moet opgelost worden zonder verzekering gezien het feit dat ik niet 2 maal binnen enkele maanden middels verzekering en daarbij een eigen risico een nieuw spatbord moet laten monteren. Dit lijkt mij een fout van de fabriek.

De fabriek Gazelle dient middels coulance een nieuw spatbord te leverenmonteren.
Tevens dient er een definitieve oplossing te komen, betere kwaliteit spatborden. Ik wil hier graag over meedenken !!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gazelle over deze klacht.

Bericht van Gazelle

3 maanden geleden - Beste Willy Kamp,Bedankt voor jouw bericht.Vervelend om te lezen! Dit probleem is bij ons bekend. Zou ik met jou telefonisch contact op mogen nemen?Met vriendelijke groet,Silke

Reactie van de melder van de klacht kampw

3 maanden geleden - Dat kan. Graag zelfs. Heeft u mijn telefoonnummer ??Groet,Willy kamp

Reactie van de melder van de klacht kampw

3 maanden geleden - U kunt mij bereiken onder telnummer : 06-50630307Groet,Willy Kamp

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gazelle in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht kampw

2 maanden geleden - Het probleem met het achterspatbord is voorlopig opgelost. Er is door de dealer een extra beugeltje geplaatst wat een nieuwe breuk moet voorkomen. Over enkele weken wordt het gebroken spatbord vervangen. Dit alles onder garantie. Het extra beugeltje bleek een modificatie te zijn van Gazelle op dit type spatbord. De dealer bleek hier niet van de hoogte te zijn. Tevens gaf de dealer aan dat hij onaangenaam verrast was door het feit dat wij het probleem met het achterspatbord via Klacht.nl aan de kaak hadden gesteld. Echter wij als consument werden in eerste instantie gedwongen melding te doen bij onze verzekering ( met een eigen risico) om vervolgens via Gazelle te horen dat dit probleem al reeds bekend was ! Vreemde gang van zaken wat de relatie met de dealer niet ten goede is gekomen. Klacht.nl wil ik hierbij bedanken om uiteindelijk toch te komen tot een oplossing !! Klasse !

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gazelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gazelle

Heeft op 02 juli 2019 om 09:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door kampw