Klacht: Achterlijk rijgedrag

op 12 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb een klacht over het rijgedrag van één van jullie bezorgers.

Dinsdag 6 september 2016 rond 16:30 reed ik in de buurt van de Moerdijkburg richting Dordrecht. Ik reed op de middelste rijstrook toen ik opeens een PostNL busje zag bumperkleven en signaleren met zijn groot licht. Toen ging ik naar de rechter rijstrook en stak ik mijn hand op. Daarna week de bestuurder boos uit naar rechts (mijn richting op).

Kenteken = 9-VXJ-62.

Met vriendelijke groet,

Jeske.

Gewenste Oplossing:

Als de bestuurder: of ontslag krijgt, of persoonlijk zijn excuses komt aanbieden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 september 2016 om 13:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vleeming,
Uit uw bericht begrijp ik dat u een bezorger van ons bent tegen gekomen op 6 september, en dat deze zich niet netjes gedroeg. Ik vind dit spijtig om te horen. Goed dat u het kenteken heeft kunnen noteren/onthouden. Ik heb een klacht over dit gedrag aangemaakt, zodat de betrokken bezorger erop aangesproken zal worden. U ontvangt hier geen terugkoppeling op. Bedankt voor het doorgeven! Hopelijk zal de bezorger zich in het vervolg netter gedragen op de weg.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door jvleeming