Klacht: Achterlijk rijgedrag

op 12 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,

Ik heb een klacht over het rijgedrag van één van jullie bezorgers.

Dinsdag 6 september 2016 rond 16:30 reed ik in de buurt van de Moerdijkburg richting Dordrecht. Ik reed op de middelste rijstrook toen ik opeens een PostNL busje zag bumperkleven en signaleren met zijn groot licht. Toen ging ik naar de rechter rijstrook en stak ik mijn hand op. Daarna week de bestuurder boos uit naar rechts (mijn richting op).

Kenteken = 9-VXJ-62.

Jeske.

Als de bestuurder: of ontslag krijgt, of persoonlijk zijn excuses komt aanbieden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 september 2016 om 13:02 geantwoord

Geachte mevrouw Vleeming,
Uit uw bericht begrijp ik dat u een bezorger van ons bent tegen gekomen op 6 september, en dat deze zich niet netjes gedroeg. Ik vind dit spijtig om te horen. Goed dat u het kenteken heeft kunnen noteren/onthouden. Ik heb een klacht over dit gedrag aangemaakt, zodat de betrokken bezorger erop aangesproken zal worden. U ontvangt hier geen terugkoppeling op. Bedankt voor het doorgeven! Hopelijk zal de bezorger zich in het vervolg netter gedragen op de weg.

Alle klachten die gemeld zijn door jvleeming