Klacht: Achteraf betalen bij Zara lukt alweer niet!

op 16 februari 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Probeer een bestelling te plaatsen bij Zara en wil achteraf betalen via Klarna. Maar elke keer weigert Klarna deze mogelijkheid. Heb eerder duizenden klachten geplaatst en me verhaal gedaan bij Klarna, maar ze zeiden dat er geen reden was voor weigering en dat ik nu sowieso voor bedragen tot €50 achteraf kon betalen. Dit is 1x gelukt en nu lukt dit wéér niet. Word er zo moe van.. Echt een waardeloos bedrijf! Los het nou een x goed op!

Wanneer ik zonder problemen gebruik kan maken van de optie achteraf betalen bij Zara!!!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 16 februari 2018 om 10:34 geantwoord

Beste mevrouw/meneer,

Jammer om te lezen dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen bij Zara met achteraf betalen via Klarna.

Elke keer als u een bestelling probeert te plaatsen via Klarna wordt er een beoordeling gedaan om te kijken of we u die mogelijkheid kunnen bieden. Naast externe informatie die we van een kredietbureau krijgen, kijken we naar uw betalingsgeschiedenis en het bedrag waarvoor u een bestelling probeert te plaatsen.

We kunnen nooit garanderen dat een bestelling onder een bepaald bedrag geplaatst kan worden met Klarna omdat we vanwege uw privacy geen inzicht hebben op de gegevens waar de beoordeling naar kijkt.

Ik kan op de gegevens die u hier heeft doorgegeven enkel een eerdere bestelling van vorig jaar terugvinden die geplaatst is met een ander e-mailadres dan dat u heeft doorgegeven. Ik zie verder ook geen pogingen terug op uw gegevens van de afgelopen weken.

We kunnen altijd kijken of de bestelpoging in onze gegevens terug te vinden is. Als deze bij ons niet terug te zien is kan het zijn dat de optie om met Klarna te betalen bij de webwinkel op dat moment niet actief is of er iets anders mis gaat. Daarvoor zou ik u aanraden contact op te nemen met de webwinkel.

Als de bestelpoging bij ons terug te zien is kunnen we controleren wat misschien de reden kan zijn dat de bestelling niet goedgekeurd wordt en dit eventueel doorsturen naar de afdeling die een tweede beoordeling kan uitvoeren.

U kunt hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice via 020-8082852 of de chat op klarna.nl.

Ik wens u alvast een prettig weekend toe!

Groet, Kayleigh

Alle klachten die gemeld zijn door zeeeeeeeerontevredenklant