Klacht: Achteraf betalen

op 17 augustus 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 17 augustus 2017 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Elly,

Wij hebben de order direct opgezocht en zien dat de webshop een credit heeft toegepast van €59.95. Op dit moment staat er nog een bedrag open van €59.95, de sommatiekosten hebben wij uit coulance verwijderd.

Ons advies is om contact op te nemen met de webshop als alle producten retour zijn gezonden. Mocht het zijn dat zij niet binnen 5 werkdagen daarop reageren, ontvangen wij graag de e-mail. Wij nemen op dat moment contact op met de webshop.

Om de communicatie zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen willen wij je vragen om ons per e-mail of telefoon op de hoogte te houden. Dit kan via 010- 41 41 473 of info@billink.nl

Met vriendelijke groet,
Eva

Heeft op 17 augustus 2017 om 09:54 geantwoord

Helemaal niets betalen. Ik begrijp niet waarom ik iets moet betalen Voor dat 1ne pilltje wat gelijk al niet beviel. En ik terug heb gestuurd met zelf daar de kosten van betaald heb, wat maar een veel kleiner bedrag was iet van 3-4 euro en geen 84 zoals die webshob zegt in een brief . ik hoop dat u kunt verder helpen Hartelijke groet Elly

Alle klachten die gemeld zijn door tjoba2