Klacht: achter wand

op 29 september 2011 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben een keuken bij keuken kampioen gekocht
nu werd ons verteld dat er 2 weken van te voren een brief kwam waarin de datum precies stond van montage. Wij waren op vakantie ,bij terug komst geen brief gebeld 20 mim in wachtstand Ons werdt medegedeeld dat de brief niet aangekomen was(makkelijk gezegd)wilde de keuken plaatsen niet op het afgesproken moment zoals was afgesproken.
dit geregeld .Volgende dag gebeld wat de dag van plaatsing was weer uitgelegd dat ik een afspraak had gemaakt ,weer nakijken ik had gelijk.
Dag van levering en plaatsing. Om 7.00 uur keuken gebracht mag hem niet uitpakken alleen betalen, hierna kwan snel de monteur.toen hij de achterwand ging monteren bleek deze stuk te zijn , hij gebeld voor andere was er niet zou zsm komen. Verder afgemaakt prima, nu 3 weken later en diverse telefoontjes gepleegd te hebben minimaal 15 mim wachtstand nog steeds geen achterwand Wij zouden na het een na laatste telefoontje terug gebeld worden maar helaas na 28 uur nog geen reactie .Ik heb het idee dat we aan het lijntje gehouden worden door de mandemakers groep
Wij moeten wel betalen als hij afgeleverd wordt voordat we weten of alles goed is, en is het toevallig niet goed dan heb je pech en kan je gewoon wachten.dat ze het komen monteren
Wij zitten nu al 3 weken met een betaalde keuken welke nog steeds niet af is en kijken wij tegen deze keuken aan
Wij zijn toch niet de enige die zo n achterwand laten monteren.

Er is wel een oplossing alleen deze is na drie weken nog steeds niet verholpen geld is binnen de rest doet er niet zo toe voor mandemakers heb ik het idee.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 11 juli 2012 om 14:04 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Sinds kort behandelen wij klachten op klacht.nl
Helaas is uw melding van lang geleden.
Uiteraard mijn excuses namens Keuken Kampioen en ik verwacht dat een en ander reeds is opgelost?

Met vriendelijke groet
KEUKEN KAMPIOEN BV

Evelyn Coppens
directiesecretariaat Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door lauraenbas