Klacht: Acer Aspire 7250g

op 09 januari 2014 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste mensen,

Acer Benelux weigert mij schadeloos te stellen ad 774,00 euro
met minder dan aankoopbedrag ga ik niet akkoord,ik heb 275 euro meer kosten gehad doordat Acer Benelux niet luistert naar haar/zijn klanten
das de reden om advocaat in handen te nemen.
als Acer Benelux mij schadeloos stelt ad 774,00 euro over te maken dan zie ik van zaak af , maar Acer weigert dit.
dan ben ik genoodzaakt verder te gaan.
mijn advocaat is al op de hoogte van deze klachten en dat ik op klachten.nl mijn klacht neer plaats.

gr hans

Gewenste Oplossing:

zie omschrijving

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Acer beoordeeld.

Heeft op 09 januari 2014 om 15:07 geantwoord

er is nog geen oplossing

Acer

Heeft op 09 januari 2014 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dit is inmiddels klacht nummer 41 op klacht.nl, zie reactie bij de eerste klacht.

Acer Computers heeft de klant al reeds een zéér schappelijke oplossing geboden ( in de vorm van terugbetaling van het aankoopbedrag) welke de klant weigert te accepteren.

Bericht van

6 jaren geleden - beste reactie van mij op Acer Benelux ik wacht op schade bedrag ad 774,00 euro totaal

Alle klachten die gemeld zijn door