Klacht: accu gold innergy

op 06 juli 2016 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

ik ben in het bezit van een accu gold van gazelle deze is aangeschaft in januari 2014,nu iets meer als 2 jaar nl in maart dit jaar is hij kapot gegaan.
2 cellen kapot volgens de dealer.
nu vroeg ik hem of hij nog in de garantie zat maar dit was volgens de dealer maar 2 jaar.
hier na Gazelle gecontacteerd en pas meerdere mailtjes antwoord gekregen. ik was ondertussen 1,5 maand verder.
ik moest weer naar mijn dealer. om daar verder te gaan alleen kon hij me niet helpen omdat de garantie verlopen was.
na een aantal mailtjes verder en nu dus een half jaar na de 2 jaar krijg ik alleen maar te horen garantie verlopen en geen coulance.

ik vind dit voor een relatie duur onder deel van de fiets ( 800 euro) erg jammer want als consument mag je toch wel verwachten dat de accu langer meegaat of dat er meegedacht in een oplossing want 800 euro ga ik niet meer neertellen.

ik hoop dat gazelle dit leest en tot een ander inzicht komt

als de accu gerepareerd of vervangen wordt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door renelangejan