Klacht: Accu E-Bike

op 20 mei 2017 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar juli hebben we een Gazelle Orange gekocht voor mijn man. Hij is nog nooit helemaal goed geweest. Dán weer de accu, dán weer de motor. Het is altijd wel wat. Hij staat nu denk ik voor de achtste keer, weer bij de fietsenmaker. Hij heeft nog geen hele maand achter elkaar kunnen genieten van zijn fiets. En wat zegt Gazelle? Ach we sturen toch gewoon een nieuwe accu. Maar ook daar wachten we nu al drie weken op. Voor twee weken terug heb ik een klacht ingediend bij gazelle, zelfs dáár wordt niet op gereageerd. Zéér slecht Gazelle!! Nu maar op klacht.nl en de volgende keer gaan we naar Tros Radar. We zijn het écht zat!

Gewenste Oplossing:

Dat de klachten goed opgelost worden. Zo niet... Dat deze fiets terug mag en een andere fiets uitgezocht mag worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nijkerk1