Klacht: Accu

op 29 augustus 2016 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn gouden- accu van de E-Bike Gazelle is na 3 jaar kapot, nu is er geconstateerd in de accu dat er oxidatie is opgetreden waardoor de accu kapot is gegaan. Gazelle servicecenter doet er niets aan en zegt doodleuk, u heeft 2 jaar garantie. Wij zijn ook met de accu naar de fietsenzaak geweest en die zegt ook dat het heel slordig is en een fout van de fabrikant zou kunnen zijn. En daarmee is deze zaak afgedaan.

Gewenste Oplossing:

Dat deze accu gerepareerd wordt, of anders zeker een goede vergoeding wordt gegeven. Wij hebben nu zelf een nieuwe zilveren accu gekocht daar de nieuwe gouden accu beetje te duur is. Daar vragen ze 550,00 euro voor. Deze zaak mag niet zomaar opzij geschoven worden. Hier klopt het gewoonweg niet. De fabrikant heeft een fout gemaakt en de consument is daar de dupe van.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Car74