Klacht: Account verwijderen

op 09 mei 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

Ik heb een oud netlog account. Ik wil daar van af, mijn emailadres bestaat allang niet meer.
Heb een tijd geleden een mail gestuurd om het verwijderd te krijgen maar tot op heden geen reactie!

Als het verwijderd wordt en van google af is

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 09 mei 2017 om 10:46 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb jouw account na grondig zoeken kunnen terugvinden en ik heb het meteen voor je verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mochten we je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet ons te contacteren via een mail naar info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Dave Caelen