Klacht: Account verwijderen

op 19 augustus 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik heb me vijf minuten geleden geregistreerd op Huurstunt.nl en ik kan niet inloggen en me dus ook niet uitschrijven. Deze site klopt niet. Ik wil dat mijn gegevens per direct worden verwijderd en er niet geïncasseerd wordt.

Als mijn gegevens zijn verwijderd.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 14 september 2016 om 13:57 geantwoord

Inmiddels hebben we contact opgenomen met mevrouw Heestermans. Hierbij hebben we uitgelegd dat ze het wachtwoord dat ze heeft gekozen tijdens de registratie kan gebruiken voor het inloggen op haar account. Bovendien is het te allen tijde mogelijk een nieuw wachtwoord aan te vragen via de website.

Daarnaast hebben we een uitleg gegeven over het doorgeven van een succesvolle opzegging van een Premium Account.

Aangezien we in de veronderstelling zijn dat we mevrouw Heestermans hiermee voldoende geïnformeerd hebben sluiten we deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door IH1993