Klacht: account nogsteeds niet verwijderd

op 25 april 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

Schijnbaar is er ooit een netlog account aangemaakt onder mijn naam en fotos, ik kan mij er zelf in ieder geval niks van herinneren. Desondanks krijg ik geen reacties op mijn eerder gezonden berichten en blijft mijn account nogsteeds zichtbaar op google!

Wanneer het account inclusief mijn gegevens en fotos definitief zijn verwijderd!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 27 april 2017 om 09:39 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb jouw account kunnen terugvinden en ik heb het meteen voor je verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mochten we je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet ons te contacteren via een mail naar info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door TM-S