Klacht: Account moeten aanmaken om bestelstatus te zien na negen keer geprobeerd te hebben

op 02 juni 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vandaag deed ik een bestelling bij mediamarkt online winkel om 7:45 zonder account aangemaakt te hebben !!!! IK heb mijn gegevens ingevuld zoals adres postcode voor en achternaam telefoonnummer etc De bestelling geplaatst en betaald met ideaal ING en zoals het hoort kreeg ik een bevestiging van beide. De bestelling was goed aangekomen en ik zou een mailtje krijgen voor de track en tracé (die ik dus niet heb gehad). Dus heb ik eind deze middag geprobeerd de bestelstatus te bekijken maar had ik toch weer een account voor nodig, dus geprobeerd er een aantemaken wat dus ook al niet voor elkaar kwam de ene keer schreef ik mijn voornaam en achternaam niet goed daarna nog 8 keer geprobeerd en daarbij schreef ik alle keer mijn voornaam niet goed. Heb er nu al spijt van met mediamarkt in zee te zijn gegaan hoe verder?????????????

Wanneer ik in iedergeval de track en tracé code ontvang

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dlawe