Klacht: account geannuleerd

op 23 augustus 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik heb vorige week 14-08-2016 mijn account bij Huurstunt.nl opgezegd.

Op 22-08-2016 zie ik dat er geld door Huurstunt van mijn rekening is afgeboekt.
Deze heb ik terug geboekt en nu krijg ik een herinnering met daarbij de melding dat ik moet betalen om verhogingen te voorkomen.

Volgens mij betekent het account opzeggen dat ik geen gebruik meer wil maken van diensten, in dit geval van huurstunt.
Dat betekent dat zij dat geen recht hebben gverdere gelden van mij te ontvangen,

als zij geen geld meer van mijn rekening halen!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Reactie van de melder van de klacht a6665

10 maanden geleden - Aan huurstunt.nl. Dat jullie niet reageren zegt voldoende over jullie. mvg,

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 26 augustus 2016 om 13:35 geantwoord

Geachte mevrouw Heetkamp,

Wij hebben gisteren de volgende e-mail gestuurd:

\"Geachte mevrouw Heetkamp,

Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u deze e-mail.

In uw klacht geeft u aan een opzegging te hebben doorgegeven van uw account bij Huurstunt en toch te maken te hebben met een betaling.

Allereerst wil ik aangeven dat wij geen eerdere e-mail van u hebben mogen ontvangen, afgezien van een e-mail waarin u uw interesse toont in een aangeboden woning.

Bij ons is bekend dat u een Premium Account heeft aangemaakt met het e-mailadres \"antoinette6665@gmail.com\". Dit account is aangemaakt op 10 augustus j.l. en is nog niet opgezegd. Hierdoor heeft u te maken met betalingen aan Huurstunt. De machtiging is immers nog van kracht.

Om toekomstige betalingen te voorkomen raad ik aan zo spoedig mogelijk een opzegging door te geven van uw account. Wanneer u dit uiterlijk op 9 september a.s. doet, dan voorkomt u daarmee een verlenging.

Een opzegging doorgeven van uw Premium Account is uitsluitend mogelijk via de website van Huurstunt. Om te zorgen voor een succesvolle opzegging kunt u de onderstaande stappen volgen:

Stap 1: Log in op de website van Huurstunt via deze link: https://huurstunt.nl/. Gebruik hiervoor het e-mailadres \"\"antoinette6665@gmail.com\". Ga naar de knop \"Betalingen\".
Stap 2: Klik vervolgens op \"Uitschrijven\". Ga nu naar de inbox van uw e-mail. Let op: log niet uit van uw Premium Account!
Stap 3: U heeft een e-mail ontvangen van Huurstunt. In deze e-mail vindt u een link. Klik op deze link om uw uitschrijving definitief te maken.
Stap 4: U ontvangt opnieuw een e-mail ter bevestiging van uw uitschrijving. Hiermee hoeft u niets te doen.

Indien u bovenstaande niet uitvoert, dan blijft uw account actief, eveneens als de afgegeven machtiging. Let er dus goed op dat u de e-mail van stap 4 ontvangt.

Ik ga er vanuit dat het uitschrijven gaat lukken. Ik verzoek u tevens vriendelijk om uw klacht te verwijderen aangezien u Huurstunt daarmee in een negatief daglicht plaatst.

A. Jansen

e: support@huurstunt.nl
w: https://www.huurstunt.nl\"

Er vanuit gaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door a6665