Klacht: pechhulp accademica

op 28 april 2011 over Academica in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn naam is henkpascal heijnes
had afgelopen maandag pech op a30..raar geluid uit motor
na veel omwegen kwam er een zeer grote wagen,die man kon niets ondernemen,mocht ook niet slepen,en kreeg geen vervangende auto.hij rade mij af ,hier aanspraak op te maken,daar dit toch niet lukt..te hoge kosten.het enige wat hij deet,zijn baas bellen,hielt zijn gsm bij draaiende motor,baas deelde mede ,nu motor is oke.om te gillen of niet.stond ik,heb ik auto laten ophalen door een garage uit mijn woonplaats.ik wil opzeggen..maar moet 2 maanden voor beeindiging.ik wil niet doorgaan met dat bedrijf..zit veel langs de weg.men deelde mij van sos mede,hun hebben geen invloed op de service..maar zij verhogen wel de kontributie zonder te melden..en willen wel incaseren.ik mels e.e.a. aan de DAS en Radar groet heijnes

Gewenste Oplossing:

zo snel als mogelijk bij dat bedrijf wegwezen

Alle klachten die gemeld zijn door henkpascal