Klacht: absurd hoge rekening

op 28 juni 2021 over F.S.service en Onderhoud in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Verstopping in de keukenafvoer. Op goed geluk F.S.Service gebeld. De man aan de telefoon was uiterst vriendelijk, dus dat gaf een goed gevoel. Maar daar hield het dan ook mee op. De monteur zei niet veel, maar liet eerst een prijslijst zien die ondertekend moest worden. Gaf geen enkele uitleg over de mogelijke reparaties en ik dacht dat alleen de afvoer schoongemaakt moest worden. Toen bleek dat die over een lengte van 7 meter moest worden doorgespoeld à €70 per meter! Dat gaf een hoop troep en hij dekte niets af, dus de vuiligheid uit de leiding zat overal. Toen hij klaar was, bleek dat de sifon lekte. Ik moest zelf maar naar een bouwmarkt voor een nieuw ringetje, want dat had hij niet eens bij zich. Geen materiaalkosten, maar alleen een uurtje slordig werk voor €935,45!!! Ik voel me zwaar opgelicht.

Hoe kan een bedrijf hiermee wegkomen? Is er geen enkel toezicht op tarieven? Voor €900 per uur zonder materiaalkosten wil ik ook wel een baantje zoeken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over F.S.service en Onderhoud

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over F.S.service en Onderhoud nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door awji