Klacht: Abonnement zonder enige waarschuwing verlengd

op 26 mei 2021 over MyHeritage in de categorie Zoekdiensten

Vorig jaar lekker bezig geweest met de stamboom en daar ben je met verloop van tijd mee klaar. Totaal niet meer bij nagedacht totdat ik vandaag met grote schrik zag dat er meer dan 100 euro was afgeschreven door MyHeritage. Ik ben totaal niet gewaarschuwd dat dit abonnement zou aflopen, terwijl ik ik normaliter iedere week wel een nieuwsbrief ontving (of meerdere) om te upgraden. Dit is een heel smerig verdienmodel van MyHeritage waar ik geen goed woord voor over heb.

Ik wil mijn abonnement met terugwerkende kracht stopzetten aangezien mijn stamboom compleet is en het geen meerwaarde heeft dat ik dit account blijf uitbreiden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyHeritage over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MyHeritage in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MyHeritage een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MyHeritage

Heeft op 26 mei 2021 om 12:53 geantwoord

Dank u voor uw bericht. Naar aanleiding van uw bericht hebben we uw abonnement geannuleerd en het abommentsgeld terugestort. Houdt er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voor u het bedrag terug ziet op uw rekening, afhankelijk van hoe snel uw bank de transactie verwerkt. Voor verdere vragen raden we u aan rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door lauraotms