Klacht: Abonnement wijziging

op 18 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik wilde een ander abonnement met gebruik van internet op mijn gsm. Aagezien 1 augustus de tarieven gingen wijzigen, besloot ik dat in July te doen. Op 3-07 een mail gestuurd voor een abonnements wijziging, maar niets vernomen. Op 8-07 een mail gestuurd en in die mail stond dat ik het service nr moet bellen daarover.Na bellen naar het service nr blijken er zeer lange wachttijden te zijn, dus besloot ik gebruik te maken van het antwoord apparaat dat je na een tijd in de wacht gestaan te hebben, te horen krijgt. Dat heb ik drie keer gedaan, maar ben nooit teruggebeld terwijl dat wel belooft wordt op het antwoord apparaat. Ik heb 5 augustus daar wederom een mail daarover gestuurd maar weer niets vernomen. Op 11-08 eidelijk een excuus mail van ene Jacky Smeets die het met mij eens was en direct zou overleggen met haar teamleider of ik nog in aanmerking kon komen voor een abonnement van voor augustus, dus het oude tarief.Maar je raad het al, niets meer vernomen. Dus na mijn vakantie op 1-09 wederom een herinnering mail van mijn kant gestuurd. Ik kreeg direct bericht van Jacky Smeets die mij mailde dat de teamleider nog geen beslissing had gemaakt.Op 14-09 23-09 en 6-10 wederom mails gestuurd, maar heb daarop 1 keer bericht gekregen dat de teamleider nog geen beslissing had gemaakt en daarna blijft het stil.Het is onbegrijpelijk dat vooral in deze tijd, Vodafone niet zijn best doet om klanten tevreden te houden. ik vind het erg jammer want verder ben ik wel tevereden met de provider.

Heel simpel, een abonnement wijziging zoals Vodafone mij het voorgesteld had.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht klachtzico

6 jaren geleden - Nog even een vervolg van mijn klacht van Vodafone (klachtzico). Ik ben woensdag 2 november gebeld door Vodafone, de man was een beetje op de hoogte van mijn probleem en bood mij een abonnement aan die eigenlijk nog duurder was als de abonnementen op de website online. Ik was aan het werk dus zei dat het op het moment niet zo goed uitkwam. Waarop de meedewerker van Vodafone zei dat ie de "äanbieding"zou mailen naar mijn email adres als ik dat even door zou geven. Alsof ze dat niet zouden hebben naar een correspondentie van een paar maanden.... Ik had dan 2 weken de tijd om te beslissen want het was een tijdelijke aanbieding. Dus mij email adres doorgegeven, maar je raad het al, het is nu 6 november maar ik heb geen email gehad. Wordt vervolgd.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 11:47 geantwoord

De klacht is offline door Vodafone 24/7 Web Crew opgepakt en via e-mail afgehandeld. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtzico